بگذار اين چنين باشم تا هستم
خاطره ها
پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, :: 19:21 :: نويسنده : من وشما

 تکیه بر جنگل پشت سر

روبروي دريا هستم

آنچنانم كه نمي دانم در كجاي دنيا هستم

حال دريا آرام و آبي است

حال جنگل سبز سبز است

من كه رنگم را باران شسته است

در چه حالي آيا هستم ؟

کوچ مرغان را مي بينم

موج ماهي ها را نيز

حيف انسانم و مي دانم

تا هميشه تنهــا هستم

وقت دل كندن از ديروز است يا كه پيوستن بر امروز

من ولي در كار جان شستن

از غبار فردا هستم

صفحه اي ماسه بر مي دارم

با مداد انگشتانم

مي نويسم

من آن دستي كه

رفت از دست شما هستم

مرغ و ماهي با هم مي خندند

من به چشمانم مي گويم

زندگي را ميبيني

بگذار اين چنين باشم تا هستم

  

محمد علی بهمنی

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 329
بازدید کل : 60119
تعداد مطالب : 139
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب